Tja!

Jag är riktigt nöjd. lyckades styra upp biljetter till U2 imorse. Fick köa två timmar, hade nog kunnat komma senare men det är bättre att ta det säkra före det osäkra. 31 juli it is alltså. I göteborg. Vi ska passa på att ta en liten weekend där tror jag, när vi ändå är i farten. Har till och med bokat bed and breakfast. Unt skulle ju nödvändigtvis va där å snoka (ja okej då, det var ju deras biljettkontor men ändå).

Ja, det var kallt. Men inte såå kallt. Det är UNT fotografen som sagt åt mej att göra så med luvan. Jeppen bredvid skulle också ha biljetter.
 
Ja, det var kallt. Men inte såå kallt. Det är UNT`S fotograf som sagt att jag skulle göra så med luvan. Typiskt mej att gå med på det. Jeppen bredvid mej skulle också ha biljetter.
 

Det bästa var iallafall när jag hade fått biljetterna och kunde gå till Scandic (Henriks jobb) precis bredvid, värma mig, äta hotellfrukost, få pussar och sen åka hem och Sova. Fy fan va skönt det var. Imorrn ska vi se 3D-U2 på fyrisbiografen. Bara för att. 

Jag har svinont i axeln igen. Det är nåt fel, jag är helt övertygad. Har tagit voltaren men det hjälper inte ett endaste dugg. Måste kolla upp det där, kan va det där som morsan har. Kommer inte ihåg vad det heter, men en nerv har hakat upp sig och är "påslagen" hela tiden vilket gör att tillhörande muskel är konstant spänd. FY, jag får ont bara jag tänker på det. Hon får botoxinjektioner (i muskeln) mot det. Låter ju knasigt men faktum är att botox är ett nervgift som gör att musklerna slappnar av och en "biverkan" av det är att rynkor i ansiktet slätas ut. Där ser man. 

 Har iaf tagit blodprov och gjort lungröntgen för att utreda varför jag visade positivit på tuberkulintestet förut. Inga svar än, men det kommer väl i nästa vecka.

Nä fan..nu gör det så on i nacken så jag måste sluta.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Eve

Du är ju bara för söt kära svägerska! Puss puss puss!

2009-03-14 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0