Sanningen är inte En.

Jag undrar när du ska inse att det inte bara finns en version av sanningen? Världen är inte svart eller vit. Det finns många skalor däremellena och det passar olika personer på olika sätt. Din sanning är inte Min och bara för att du bestämt dig för en sak är det inte säkert att det är det mest riktiga. Det är sällan en individ sitter på all fakta och kan ta helt rena beslut, informationen finns hos många individer. Du har inte mött alla. Du har mött några. Det finns både bra och dåliga saker med ALLTING. Jag hoppas du lär dej det, för det är en av de viktigaste lärdomar vi kan få. Och av alla misstag man kan göra så är att döma folk något av det dummaste, för då får du aldrig den människans version av sanningen.


Ursäkta. Jag blev lite störd bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0