jaa..

ojoj, jag är så i gasen. trött och speedad på samma gång. vi hade egentligen skola hela dagen idag men jag struntade lite kaxigt i föreläsningen om vårdhygien eftersom jag anser att jag kan det mesta om att sprita händerna och desinficera ytor. kanske straffar sig men jag tror inte det, informationen fanns ju på annat håll och jag vet exakt vad de gick igenom. istället ägnade jag hela förmiddagen åt ett krig med skrivaren. när jag skulle iväg till skolan stod det oavgjort (ok skrivaren hade väl ett litet övertag då). det var information som hade fastnat och inte ville flytta på sig när jag avbröt utskriften. när jag kom hem på att jag måste stänga ner allt och starta om och då slöt vi fred igen, jag och min skrivare. ikväll blir det mer skola, internetkonferens med basgruppen. jag fattar inte hur vi ska kunna diskutera så många samtidigt. jag hör inte ens skillnad på vem som säger vad. men men.. det ger sig väl.

jag tror att vi ska köpa soffa och teve den här månaden!! härligt :)

nu ska vi laga tacos. lite otippat hos en kock kanske men hans favoriträtt e ju falukorv och makaroner så..

katten har förresten sprungit med huvudet före in i kaffekopparna som står i en ställning på en hylla. hon blir alldeles sjövild ibland. bara tittar på en med helt galen blick. "kom å ta mig då, kom å ta mig då...ah, hjääälp nu tar hon meej" och så springer hon för allt vad skinnet håller samtidigt som hon sladdar med tassarna på parketten.. hon e nog lite rubbad. tippar på damp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0