väntar på sömnen

Ännu en dag till ända. Varit i skolan och tränat på injektioner. Såklart fick jag ont i huvet eftersom jag inte kan sitta still så länge å absolut inte i ett rum stort som vårt sovrum med tio pers i.. Det resulterade i att jag när jag kom hem fick ta två voltaren för att undvika migrän, det fungerade, men jag blir så trött av tabletterna att jag däckade mellan sju å nio. Inte bra eftersom jag skulle plugga. Så nu har jag suttit mellan nio å tolv å skrivit. Inge vidare.. tycker lite synd om henrik. Jag är fruktansvärt osocial när jag pluggar och nu är det ju bara sova som gäller.

Imorrn blir det hästarna för Marion och mej! Ska försöka smita lite tidigare från skolan så vi inte behöver stressa. Det är bara munhälsoföreläsning på eftermiddagen och det känns inte vansinnigt angeläget direkt.
 
ne, nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman!



Kan du sms:a din brors adress till mig? Nu har MKpaketet kommit!!



Kram, Madde

2009-02-13 @ 15:21:31
URL: http://www.hanky.se/mizzchikara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0