tisdag

jaa..det var den dagen det.

har artikelsökt i skolan med min pm-grupp, kändes bra. vi kompletterar varann på nåt vis. ämnet är constipation hos äldre. dvs förstoppning. faktiskt en mycket viktig komponent i en människas hälsa. tänk på det ni, sköt om era magar!

sen var det stallet som gällde! min favorithampus är ju fortfarande inte riktigt i form efter sin hälta så honom kunde jag inte rida. däremot hade jag köpt ett schabrak till honom, svart med vit och röd kant. han blev glad. tror jag iaf :)  gubben..han är verkligen för rar..

imorrn ska vi öva på att sätta KAD på dockor. dvs kateter. vad ska man säga om det egentligen? tur att min basgrupp är så skojig. 

gonatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0